خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/07/25 - 13:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
سلیمی:

اظهارات ضدایرانی ترامپ بیانگر شکست سیاست‌های کاخ سفید مقابل تهران است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد اظهارات ضدایرانی رییس جمهور ایالات متحده نشان دهنده عجز و ناتوانی کاخ سفید در مقابل تهران است.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات رییس جمهور آمریکا مبنی بر انجام اقدامات تلافی جویانه و بی سابقه علیه ایران، گفت: ترامپ از واقعیت قدرت ملت ایران مطلع نیست.



نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استفاده از ادبیات توهین آمیز و به دور از عرف دیپلماتیک از سوی رییس جمهور ایالات متحده نشان دهنده سطح  نظام دیپلماسی آن کشور است، اظهار کرد: به نظر می رسد مشاوران ترامپ ابتدا باید نحوه حرف زدن با ملت بزرگی همچون ایران اسلامی را به وی یاد بدهند، سپس اظهار نظر کند.



وی ادامه داد: در این بین نباید از یاد برد که هم اکنون زمان تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است از این رو طرح چنین مواضع ضدایرانی از سوی ترامپ نشان می دهد وی تلاش می کند از همه ابزارها برای ماندن در کاخ سفید استفاده می کند.



عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید اذعان کرد استقلال طلبی و آزادگی جمهوری اسلامی ایران سبب شکست های پی در پی سیاست های خصمانه، یکجانبه و مداخله جویانه دولت ترامپ در منطقه است از این رو چنین اظهاراتی نشان دهنده عجز و ناتوانی ترامپ است./



پایان پیام

  • کد خبر : 306348
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار